17.6.2010

טרמינל VIP בנמה"ת בן גוריון- פרויקט חדש


טרמינל טיסות פרטיות בתכנון טיטו אדריכלים- עקרונות לתכנון-
מיתוג הפרויקט:
טרמינל VIP לכניסת/יציאת אח"מים המתפקד כ-Business Center בינלאומי-אזורי.
הטרמינל החדש לטיסות הפרטיות של נתב"ג יהווה שם דבר ומותג בקרב קהל היעד הפוטנציאלי שאליו הוא מתכוון. הוא ישלב עקרונות תכנון ועיצוב ייחודיים, שישענו גם על ההיבט הכלכלי והמסחרי עבור רשות שדות התעופה - טרמינל חדשני המשמש כמוקד משיכה לטיסות פרטיות באזור כולו, בידיעה שהוא מייצג את "הפנים של מדינת ישראל" לאח"מים (במיוחד לתושבי חוץ), ויצור אוירה של מרחב נעים, מזמין, שירותי ויוקרתי להיות בו בתקווה שישאיר חותם על באיו.
כזה שעוד ידברו עליו...
בעולם העסקים הדינמי בו אנו חיים כאשר זמן מתורגם לכסף, רש"ת צריכה את התשתית הנכונה והמתקדמת עבור אנשי עסקים, מדינאים, ואח"מים המעוניינים למקסם את זמנם ולנהל אותו בתבונה. הטרמינל החדש, שיהווה מעיין BUSINESS CENTER ויענה על צרכים נוספים כמו דיסקרטיות, זמינות ויעילות שיבואו לידי ביטוי בתכנון נכון ואופטימאלי שלו.
ניתן לשלב פונקציות נוספות לרווחת המשתמשים (צוות או אח"מים) אשר יבליטו את יוקרתיות הפרויקט ויתרונותיו.
תכנון החלל:
בתכנון הטרמינל, כמרכז עסקי , יושם דגש על אזור רחב ומגוון ככל הניתן בצד הקרקעי, בטרם בידוק הדרכונים,אזור שהואאינו "סטרילי" בהגדרה, על מנת לאפשר בו שימוש נרחב של אנשי עסקים, מדינאים, עיתונאים, מוזמנים ולא רק שלהנוסעים עצמם.
אזור זה יוגדר ע"י חלל גדול, מואר ומרשים, אשר יקשר בין אזור הכניסה הקרקעי, לזה האווירי, וישקיף אל הצד האווירישל שדה התעופה, המעניין יותר, מחד וע"י פינות ישיבה אינטימיות ופרטיות מאידך בכדי לענות על צרכיהם השונים שלבאיו. כמו כן יוגדר אזור לחדרי ישיבות בגדלים שונים, עם אפשרות לאיחוד של חדרים , עבור ישיבות עם מס' משתתפים רב יותר.
אולם ההמתנה יהיה בעל צביון בוטיקי, המכיל גם שירותי בר ואפשרות למטבח איכותי.
אמצעים תכנוניים שישקלו במטרה למקסם את חלל ההמתנה המרכזי וליצור תחושת מרחב יהיו בין היתר, יצירת גלריהוהעלאה של פונקציות מסוימות למפלס גבוה יותר,שימוש במחיצות שקופות ואפשרות למבטים ארוכים בין חלקים נבחרים בטרמינל, יצירת סקיי-לייט ע"י פתיחת פתח בתקרה קיימת, או יצירת פתח מדומה ובכך לפתוח את הפאה החמישית, יצירת תיבות אור/חלון מדומה בעזרת תאורה מלאכותית.
סגנון עיצובי:
בתכנון הטרמינל יודגשו הסגנון הגלובלי, הסגנון הלוקלי והשילוב ביניהם.

סרטון להדמייה ראשונית של חלל הטרמינל:

15.6.2010

אהבנו- חלון שנפתח למרפסת בלחיצת כפתור

מרפסת ה"בלומפריים" עשויה מברזל,זכוכית ואלומיניום ועמידה בכל מזגי האויר, היא נשלטת על ידי מערכת אלקטרונית ומותאמת אישית לחזית בניינים חדשים וישנים. בלחיצת כפתור אחת החלון הופך למרפסת, מוסיף באלגנטיות מקום לחללים קטנים ומביא את החוץ לתוך הבית.
הרוחב המירבי של המרפסת מגיע ל 3 מטרים ,גובה המעקה מעל מטר
והלקוח יכול לבחור את הגודל, החומר והצבע המתאימים לו.
ההמצאה החדשנית זכתה בפרסי עיצוב רבים והדגמים הראשונים עוצבו לדירות בהולנד.